Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za osmišljavanje marketinške komunikacije u cilju povećanja vidljivosti poslovanja i povezivanja s korisnicima kroz digitalne kanale. Uz navedeno, polaznici će moći procijeniti važnost sadržajnog (content) marketinga u cilju usmjeravanja ciljnoj publici te influencer marketinga kao jednog od oblika oglašavanja u marketinškoj komunikaciji.
INTERNETSKA MARKETINŠKA KAMPANJA U SVRHU PROMOCIJE I BRENDIRANJA - razina 4
SIU 2: Brendiranje u online poslovanju (3 CSVET)
SIU 3: Internetska marketinška kampanja (3 CSVET)
Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom modula polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.
KOMPETENCIJE KOJE SE PROGRAMOM STJEČU:
Pripremati ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti;
Izrađivati oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga;
Pratiti učinak oglašavanja;
Komunicirati s dobavljačima / kupcima u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera;
Primjenjivati pravila poslovnog bontona u komunikaciji s poslovnim suradnicima;
Stvarati uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge;
Pisano i usmeno komunicirati sljedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji;
Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije;
Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija;
Primjenjivati ergonomska načela u uredskom poslovanju.
Vrsta programa
Osposobljavanje
Upisi u e radnu knjižicu
Da
Uvjeti za upis
Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2*
Liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika
* Razina 4.2 je gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje, četverogodišnje i petogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje
Cijena
337,00 €
HZZ VAUČER za obrazovanje pokriva iznos u cijelosti.
Ponudu za vaučer zatražite na upisni@pou.hr.
Za izdavanje ponude potrebni su nam vaši osobni podatci i to: ime i prezime, adresa s osobne iskaznice, poštanski broj i mjesto, vaš OIB i e-mail.
Potrebne isprave
Dokumenti potrebni za upis (uz predočenje originala):
preslika javne isprave o završenoj zadnjoj cjelovitoj kvalifikaciji (završna svjedodžba srednje škole / diploma fakulteta),
liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika
preslika domovnice (ne starija od šest mjeseci od datuma izdavanja),
preslika rodnog lista (ne stariji od šest mjeseci od datuma izdavanja),
preslika osobne iskaznice,
HZZ ugovor o dodjeli vaučera za obrazovanja (ako plaćate putem vaučera),
upisnica u program obrazovanja,
ugovor o obrazovanju.
Mogućnost plaćanja
HZZ VAUČEROM za obrazovanje,
karticama Maestro i Visa ZGB, ESB, PBZ Premium VISA i DINERS do 12 rata, Maestro i VISA Privredne banke do 24 rate,
u cijelosti gotovinom ili debitnim karticama odmah kod upisa u program,
uplatom na žiro račun na temelju naloga za plaćanje.
Trajanje programa
225 sati
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE:
redovitom nastavom, uz mogućnost izvođenja cijelog programa u online okruženju, u stvarnom vremenu.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 62 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 99 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa.
Učenje temeljeno na radu provodi se u specijaliziranim učionicama i/ili kod poslodavaca s kojim Ustanova ima sklopljeni ugovor o suradnji.
UVJETI STJECANJA PROGRAMA (ZAVRŠETAK PROGRAMA):
Stečenih 9 CSVET.
Uspješna završna provjera stečenih znanja usmenim i/ili pisanim provjerama te vještina osmišljavanja marketinške komunikacije kao i vještina primjene alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje koje se provjeravaju projektnim i problemskim zadatcima, a temeljem unaprijed određenih kriterija vrednovanja postignuća
O završnoj provjeri vodi se zapisnik i provodi ju tročlano povjerenstvo. Svakom polazniku nakon uspješno završene završne provjere izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje.