Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za osmišljavanje marketinške komunikacije u cilju povećanja vidljivosti poslovanja i povezivanja s korisnicima kroz digitalne kanale. Uz navedeno, polaznici će moći procijeniti važnost sadržajnog (content) marketinga u cilju usmjeravanja ciljnoj publici te influencer marketinga kao jednog od oblika oglašavanja u marketinškoj komunikaciji.
Internetska markentiška kampanja u svrhu promocije i brendiranja - razina 4
SIU 2: Brendiranje u online poslovanju (3 CSVET)
SIU 3: Internetska marketinška kampanja (3 CSVET)
Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom modula polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.
Vrsta programa
Osposobljavanje
Upisi u e radnu knjižicu
Da
Uvjeti za upis
Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2*
* Razina 4.2 je gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje, četverogodišnje i petogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje
Cijena
5.914,58 kn / 765,00 €
Tečaj konverzije 7,53450
HZZ VAUČER za obrazovanje pokriva iznos od 4.105,00 kn, ostatak iznosa od 1.809,58 kn nadoplaćuje polaznik (na HZZ vaučere se ne primjenjuju popusti).
Potrebne isprave
Dokumenti potrebni za upis (uz predočenje originala):
preslika javne isprave o završenoj zadnjoj kvalifikaciji (svjedodžba/diploma),
preslika domovnice,
preslika rodnog lista,
upisnica i ugovor o obrazovanju.
Mogućnost plaćanja
djelomično HZZ VAUČEROM za obrazovanje uz nadoplatu polaznika do punog iznosa,
karticama Maestro i Visa ZGB, ESB, PBZ Premium VISA i DINERS do 12 rata, Maestro i VISA Privredne banke do 24 rate,
u cijelosti gotovinom ili debitnim karticama odmah kod upisa u program,
uplatom na žiro račun temeljem naloga za plaćanje.
Trajanje programa
225 sati
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE:
redovitom nastavom, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 77 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 84 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.