PRAVO NA PRISTUP INFORMACIJAMA

24.01.2019.

UPRAVNO VIJEĆE

Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Zagreb ima pet (5) članova i čine ga:

PREDSTAVNICI OSNIVAČA

Damir Bakić, predsjednik, kontakt: damir.bakic@gmail.com

Miljenka Kuhar, zamjenica predsjednika, kontakt: miljenka.kuhar@door.hr

Senka Domazet, članica, kontakt: senka.domazet@zagreb.hr

Ornela Medić, članica, kontakt: ornela.medic@zagreb.hr

PREDSTAVNIK RADNIKA USTANOVE

Jelena Pašić, članica, kontakt: pasicj@gmail.com

 

Kontakt službenika za zaštitu osobnih podataka:

e-mail adresa: sluzbenik.zastita.podataka@outlook.com 

 

ZAPISNICI 

Zapisnik sa 30. sjednice Upravnog vijeća, 16.08.2024.

Zapisnik sa 29. sjednice Upravnog vijeća, 12.7.2024

Zapisnik s 28. sjednice Upravnog vijeća,15.5.2024.

Zapisnik s 27. sjednice Upravnog vijeća, 3.5.2024.

Zapisnik s 26. sjednice Upravnog vijeća, 30.4.2024.

Zapisnik s 25. sjednice Upravnog vijeća, 19.4.2024.

Zapisnik s 24. (elektronske) sjednice Upravnog vijeća, 2.4.2024.

Zapisnik s 23. sjednice Upravnog vijeća, 15.3.2024.

Zapisnik s 22. sjednice Upravnog vijeća, 5.2.2024.

Zapisnik s 21. sjednice Upravnog vijeća, 24.1.2024.

 

NATJEČAJI

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme VODITELJ PROGRAMA, 03.10.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme ČISTAČ_ICA, 17.9.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme VIŠI SAMOSTALNI RAČUNOVODSTVENI REFERENT, 17.9.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme NASTAVNIK_CA, 17.9.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme DOMAR-EKONOM, 17.9.2024.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto VODITELJA PROGRAMA, 19.7.2024.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto TAJNIKA UČILIŠTA, 19.7.2024.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta Viši samostalni računovodstveni referent, 17.7.2024.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto Suradnik na programu, 16.7.2024.

Poziv za vanjske suradnike 8.7.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme SURADNIK NA PROGRAMU, 25.6.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme TAJNIK UČILIŠTA, 25.6.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno puno radno vrijeme VODITELJ PROGRAMA, 25.6.2024.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu VIŠI SAMOSTALNI RAČUNOVODSTVENI REFERENT, 25.6.2024.

Odluka o izabranim kandidatima za radno mjesto Knjižničar, 17.5.2024.

Odluka o izabranom kandidatu za Tajnika učilišta, 17.5.2024.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto Voditelj/ica projekta, 19.4.2024.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto Nastavnika, 15.4.2024.

Otvoreni poziv nastavnicima, 15.2.2024.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta ČISTAČA_ICE, 29.6.2023.

Odluka o izabranom kandidatu za VIŠEG SAMOSTALNOG RAČUNOVODSTVENOG REFERENTA, 23.5.2023.

Odluka o poništenju natječaja za KOMERCIJALNO UPISNOG REFERENTA, 22.5.2023.

Natječaj za radno mjesto ČISTAČ_ICA, 6.4.2023.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu VODITELJ SLUŽBE ZA FINANCIJSKO RA RAČUNOVODSTVENE POSLOVE, 30.3.2023.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu VIŠI SAMOSTALNI RAČUNOVODSTVENI REFERENT, 30.3.2023.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto ANDRAGOŠKI VODITELJ, 18.3.2024.

Natječaj za radno mjesto ANDRAGOŠKOG VODITELJA 20.2.2024.

Natječaj za radno mjesto Komercijalno upisni referent, 14.2.2023.

 

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto VODITELJ PROMIDŽBE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, 11.10.2022.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto SURADNIK NA PROJEKTU, 11.10.2022.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme u punom radnom vremenu VODITELJ PROMIDŽBE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, 30.8.2022.

Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme u punom radnom vremenu SURADNIK NA PROJEKTU, 30.8.2022.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta SURADNIK NA PROJEKTU, 30.8.2022.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta SURADNIK NA PROJEKTU, 30.8.2022.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto VIŠI SAMOSTALNI RAČUNOVODSTVENI REFERENT, 20.7.2022.

Odluka o izabranim kandidatima za radno mjesto VODITELJ PROGRAMA

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto ADMINISTRATOR PROJEKTA, 12.7.2022.

Odluka o izabranom kandidatu radno mjesto VIŠI SAMOSTALNI RAČUNOVODSTVENI REFERENT, 30.6.2022.

Natječaj za Višeg samostalnog računovodstvenog referenta, 28.6.2022.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto VODITELJ INFORMATIČKE PODRŠKE, 20.6.2022.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta VODITELJ PROMIDŽBE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, 8.6.2022.

Natječaj za radno mjesto VODITELJ PROGRAMA, 27.4.2022.

Natječaj za radno mjesto VODITELJ INFORMATIČKE PODRŠKE, 27.4.2022.

Natječaj za radno mjesto VIŠI SAMOSTALNI RAČUNOVODSTVENI REFERENT, 27.4.2022.

Natječaj za radno mjesto SURADNIK NA PROJEKTU, 27.4.2022.

Natječaj za radno mjesto ADMINISTRATOR PROJEKTA, 27.4.2022.

Natječaj za radno mjesto SURADNIK NA PROJEKTU, 27.4.2022.

Natječaj za radno mjesto ADMINISTRATOR PROJEKTA, 27.4.2022.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta Administrator_ica projekta, 28.3.2022.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta Samostalni_a računovostveni referent, 28.3.2022.

Odluka o poništenju natječaja za obavljanje poslova radnog mjesta Voditelj_ica promidžbe i vidljivosti projekta, 28.3.2022.

Odluka o izabranom kandidatu za radno mjesto Voditelj financija projekta, 28.3.2022.

Natječaj za radno mjesto VODITELJ PROMIDŽBE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, 24.1.2022.

Natječaj za radno mjesto VODITELJ PROMIDŽBE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, 24.1.2022.

Natječaj za radno mjesto VODITELJ FINANCIJA PROJEKTA, 24.1.2022.

Natječaj za samostalnog računovodstvenog referenta, 20.1.2022.

 

PRISTUP INFORMACIJAMA

Zahtjev za pristup informacijama

Zahtjev za ponovnu upotrebu informacija

Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije

Odluka o visini naknade za pristup informacijama

Kriteriji za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije

Pravo na pristup informacijama POUZ

 

OPĆI AKTI

Statut

Odluka o izmjenama i dopunama Statuta Pučkog otvorenog učilišta Zagreb

Izmjena Statuta

Pravilnik o radu Pučkog otvorenog učilišta Zagreb

Odluka o izmjenama Pravilnika o radu Pučkog otvorenog učilišta Zagreb

Odluka o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu Pučkog otvorenog učilišta Zagreb

Etički kodeks radnika Pučkog otvorenog učilišta Zagreb

Unutarnje ustrojstvo

Pravilnik o zaštiti i obradi arhivskog i registraturnog gradiva Pučkog otvorenig učilišta Zagreb

Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave

Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovanju povjerljive osobe i njezina zamjenika

 

ZAKONI I PROPISI

Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Pročišćeni tekst)

Zakon o strukovnom obrazovanju

Zakon o obrazovanju odraslih

Zakon o priznavanju inozemnih obrazovnih kvalifikacija

Zakon o pučkim otvorenim učilištima

Zakon o izmjenama Zakona o pučkim otvorenim učilištima

Pravilnik o javnim ispravama u obrazovanju odraslih

Pravilnik o standardima i normativima za izvođenje programa obrazovanja odraslih

Pravilnik o standardima i normativima te načinu i postupku utvrđivanja ispunjenosti uvjeta u ustanovama za obrazovanja odraslih

Pravilnik o sadržaju, obliku te načinu vođenja i čuvanja andragoške dokumentacije

Pravilnik o evidencijama u obrazovanju odraslih

 

GODIŠNJI PLANOVI I IZVJEŠTAJI

Izmjene i dopune financijskog plana i programa poslovanja Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2024. godinu

Odluka UV o izmjenama i dopunama Financijskog plana i programa poslovanja za 2024. godinu

Financijski izvještaj POUZ za razdoblje 1.1. 2024. do 30. 06. 2024.

Plan i program Centra za kulturu POUZ 2024.

Godišnji plan i program rada za 2024. godinu

Godisnje_izvjesce 2023-PRAVO NA PRISTUP INFORMACIJAMA

Financijski plan i program poslovanja POUZ za 2024

Odluka Upravnog vijeća o usvajanju Izvještaja o realizaciji programa i financijskog plana Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2023.

Izvještaj o realizaciji financijskog plana i programa poslovanja Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2023.

Odluka o Financijskom planu i programu poslovanja POUZ za 2024

Izmjene i dopune financijskog plana i progama poslovanja POUZ za 2023 prosinac

Odluka o izmjenama i dopunama financijskog plana i programa poslovanja POUZ za 2023 prosinac

Izvještaj neovisnog revizora Financijskih izvještaja za 2023. godinu

Odluka Upravnog vijeća o usvajanju Financijskih izvještaja za 2023. godinu

Godišnji financijski izvještaji Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2023. godinu

Financijski izvještaji POUZ_a za razdoblje 010123_300623

Izmjene i dopune Financijskog plana i program poslovanja za 2023.

Odluka o izmjenama i dopunama Financijskog plana i programa poslovanja POUZ-a

Izvještaj o programskoj i financijskoj realizaciji POUZ-a za 2022. godinu

Izvješće o obavljenoj reviziji financijskih izvještaja za 2022 godinu

Financijski izvještaj POUZa za 2022.

Godisnje_izvjesce pravo na pristup informacijama 2023.

Godišnji plan i program rada za 2023.

Odluka o usvajanju Financijskog plana i programa poslovanja za 2023.

Financijski plan i program poslovanja za 2023. EURO

Financijski plan i program poslovanja za 2023. KN

Odluka o usvajanju Financijskog plana POUZ za 2022 godinu

Financijski plan za POUZ za 2022 godinu

Odluka o usvajanju izmjena i dopuna Plana i programa poslovanja POUZ za 2022.

Odluka o usvajanju Plana i programa poslovanja POUZ za 2022 godinu

Plan i program poslovanja POUZ za 2022 godinu

Revizorsko izvješće godišnjih financijskih izvještaja za 2021.

Financijski izvještaj za 2021. godinu

 

CJENIK DUGOROČNOG ZAKUPA

Cjenik dugoročnog zakupa prostora od 29.08.2024.

Cjenik dugoročnog zakupa sveukupno velike dvorane predvorja te pripadajućeg prostora od 04.12.2023.

CJENIK PRIVREMENOG ZAKUPA

Dopuna Cjenika privremenog zakupa prostora od 10.11.2023.

Cjenik privremenog zakupa poslovnog prostora od 5.10.2023.

CJENIK POVREMENOG ZAKUPA

Cjenik povremenog zakupa prostora i inventara od 21.3.2024.

Cjenik povremenog zakupa prostora i inventara od 18.9.2023.

 

CJENICI PROGRAMA OBRAZOVANJA

 

Odjel za srednju školu

-

 

Odjel za obrazovanje

Cjenik formalnih programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 26 09 2024

Cjenik formalnih progrma obrazovanje Odjela za obrazovanje od 17 09 2024

Cjenik FORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 22.08. 2024.

Cjenik FORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 18.7.2024.

Cjenik NEFORMALNIH program obrazovanje Odjela za obrazovanje od 24.5.2024.

Cjenik NEFORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 22.5.2024.

Cjenik FORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 11.4. 2024.

Cjenik FORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 9.4.2024.

Cjenik FORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 8.3.2024.

Cjenik FORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 6.3.2024.

Cjenik FORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje od 2.3.2024.

Cjenik NEFORMALNIH programa obrazovanja Odjela za obrazovanje  od 2.3.2024.

Cjenik NEFORMALNIH programa Odjela za obrazovanje od 2.1.2024.

Cjenik FORMALNIH programa Odjela za obrazovanje od 2.1.2024.

Cjenik FORMALNIH programa Odjela za obrazovanje od 17.10.2023

Cjenik NEFORMALNIH programa Odjela za obrazovanje od 12.9.2023.

Cjenik FORMALNIH programa Odjela za obrazovanje od 11.9.2023.

Cjenik NEFORMALNIH programa Odjela za obrazovanje od 11.9.2023.

 

Odjel za kulturu i nakladništvo

Izmjena cjenika nakladničkih izdanja od 20.08.2024.

Cjenik nakladničkih izdanja, od 02.08.2024.

Cjenik Odjela za kulturu i nakladništvo od 30.4.2024.

Cjenik Odjela za kulturu i nakladništvo od 12.09.2023.

Cjenik nakladničkih izdanja, od 12.7.2023

 

Odjel Sveučilište za treću životnu dob

Cjenik Odjela Sveučilišta za treću životnu dob, primjenjuje se od 13.5.2024.

 

JAVNA NABAVA

"Temeljem čl.75 do čl.83 Zakona o javnoj nabavi ( "Narodne novine", broj 120/16 ) Pučko otvoreno učilište Zagreb kao naručitelj objavljuje popis gospodarskih subjekata s kojima su predstavnici naručitelja ili s njima povezane osobe u sukobu interesa.

Finvest corp d.d., Ivana Gorana Kovačica 24, Čabar

Hidroelektra mehanizacija d.d. u stečaju, Radnička cesta 204, Zagreb

Lošinjska plovidba holding d.d., Lošinjsklh brodograditelja 47, Mali Lošinj

Proficio d.d., Draškovićeva 12, Zagreb

Vupik d.d., Sajmište 113/C, Vukovar

Zvečevo d.d., Kralja Zvonimira 1, Požega

Vučedolska jarebica d.o.o., Ulica Josipa Rukavine 2b, Vukovar

lnovalab, d.o.o., Kostelska ulica 1, Zagreb

Electus usluge d.o.o., Strojarska cesta 20, Zagreb

Centar poslova d.o.o., Strojarska cesta 20, Zagreb

Electus ljudski potencijali d.o.o., Strojarska cesta 20, Zagreb

Selectio d.o.o., Strojarska cesta 20, Zagreb

E-Glas d.o.o., Miroslava Krleže 4, Rijeka

Electus DGS d.o.o., Strojarska cesta 20, Zagreb

Varteks d.d., Zagrebačka 94, Varaždln

Kotka d.d. u likvidaciji, D.G. Krambergera 1, Krapina

Antika arhitektura j.d.o.o., Dobri dol 52, Zagreb

Genus d.o.o., Borongajska cesta 83H, Zagreb

lnstitut za razvoj i inovativnost mladih, Kostelska ulica 1, Zagreb

Gideon Brothers inc., 3500 South DuPont Highway. Dover, DE 19901 USA

Gripole projekt jug d.o.o., Palinovečka ulica 51, Zagreb

 

Sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/2016)  naručitelji – obveznici primjene Zakona – dužni su u Narodnim novinama u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske, objavljivati sve nabave roba i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili iznad 200.000,00 kuna, odnosno sve nabave radova procijenjene vrijednosti jednake ili iznad 500.000,00 kuna.

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2024. V. izmjene i dopune

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2024. IV. izmjene i dopune

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2024. III.izmjene i dopune

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2024. II.izmjene i dopune

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2024, I. Izmjene i dopune

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2024

Registar ugovora

Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave (lipanj 2022.)

Odluka o izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave (ožujak 2020.)

Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave (ožujak 2018.)

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2023. godinu - 3 izmjena

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2023. godinu - 2. izmjena

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2023. - 1 izmjena

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2023. godinu

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2022. godinu - 3. izmjena

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2022. godinu - 2.izmjena

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2022. godinu - 1.izmjena

Plan nabave Pučkog otvorenog učilišta Zagreb za 2022. godinu

 

OSTALO

Odluka o imenovanju Službenika za zaštitu podataka, 10.10.2024.

Odluka o zabrani pušenja, 19.1.2024.

Odrzavanje LDAP imenika, 19.11.2018.

Obavijest o privatnosti

Odluka o imenovanju povjerenika za etiku, 14.5.2024.

Odluka o imenovanju zamjenika povjerenika za etiku, 1.3.2024.

Odluka o imenovanju etičkog povjerenstva, 1.3.2024.

Odluka o imenovanju povjernika za etiku, 23.6.2022.

Odluka o imenovanju povjerljive osobe i zamjenika povjerljive osobe za unutarnje prijavljivanje nepravilnosti, 21.7.2022.

Obavijest o privatnosti za korisnike knjižnice POUZa

 

IZJAVA O PRISTUPAČNOSTI

Izjava o pristupačnosti, 13.7.2022.

 

RADNO VRIJEME ZGRADE UČILIŠTA

Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o radnim danima i radnom vremenu Učilišta u 2023. godini, 24.11.2023.

Odluka o radnim danima i radnom vremenu Učilišta u 2023. godini, 28.03.2023.