CIKLUS RADIONICA IZ PSIHOLOGIJE
„KRIZNE I STRESNE SITUACIJE – SUOČAVANJE S NJIMA“
Ciklus se sastoji od 6 radionica (2 školska sata) koje će obuhvatiti sljedeće teme:
- Mentalno zdravlje u doba krize;
- krizne i stresne situacije te suočavanje s njima;
- strah, panika, trauma i retraumatizacija;
- gubitci i oblici gubitaka u doba krize;
- zdrava ličnost, konflikti i razrješenja.
Više o nastavnici:
MARIJA POPOVAC TOMŠIĆ
Rođena sam u Splitu 1980. godine. U Zagrebu sam završila studij psihologije (Hrvatski studiji, 2006) i postdiplomski stekla zvanje Klinički Gestalt psihoterapeut (IGW – Institut für Integrative Gestalttherapie Würzburg, Njemačka, 2017). Članica sam Hrvatske psihološke komore i Društva Gestalt i integrativnih psihoterapeuta Hrvatske. Osim navedenog formalnog obrazovanja, usavršavala sam se i kroz kratke edukacije i stekla certifikate: “Dječja razvojna neuropsihologija”, “Psihologijska procjena u dječjoj dobi” (Centar za psihodijagnostičke instrumente Filozofskog Fakulteta u Zagrebu), “Izobrazba za rad sa zlostavljanom i zanemarenom djecom i njihovim obiteljima” (Poliklinika za zaštitu djece Grada Zagreba), “Asocijativne karte u psihoterapiji” (Udruga “Idemo dalje”, Zagreb). Radna iskustva sam stjecala kao predškolski psiholog u privatnom dječjem vrtiću, potom kao stručni suradnik psiholog na trogodišnjem programu “Podrška roditeljima djece oboljele od neuromuskularnih bolesti”, djelovala sam kao vanjska suradnica centara za socijalnu skrb u Zagrebu i Zaprešiću. U području kompetentnog roditeljstva provela sam radionice za roditelje u sklopu istoimenog projekta Udruge “Sunce”. Vanjska sam suradnica Udruge “Vjetar u leđa”, u kojoj već dekadu kreiram i provodim radionice za darovitu djecu. U Pučkom otvorenom učilištu Zagreb, kao vanjska suradnica, kreiram i provodim radionice za treću životnu dob. Nakon više od dekade raznolikih poslovnih iskustava, najveće ispunjenje u radu pronašla sam u području psihoterapije, individualnom i grupnom radu. Osobito uživam u podršci intrinzičnoj motivaciji za osobnim razvojem, učenjem i istraživanjem, kao i primjeni gestalt pristupa u oblikovanju stručnih radionica.