Osnove o hotelima i hotelskim uslugama, osnove komunikacijskih vještina, osnove komunikacije na engleskom jeziku, osnove hotelskog rezervacijskog sustava, poslovi prilikom dolaska i odlaska gostiju, poslovi za vrijeme boravka gosta u hotelu, zaštita na radu i prva pomoć, praktična nastava.
KOMPETENCIJE KOJE POLAZNIK/ICA STJEČE ZAVRŠETKOM PROGRAMA:
Objasniti osnove hotelijerskog poslovanja;
Koristiti unutarnji rezervacijski sustav;
Provoditi jednostavne aktivnosti pripreme za dolazak gostiju i prijam gostiju;
Informirati goste o hotelskim uslugama i okolnim događajima/atrakcijama;
Provoditi jednostavne hotelske usluge prilikom boravka gostiju u hotelu;
Provoditi jednostavne aktivnosti prilikom odlaska gostiju;
Prepoznati i koristiti osnovne tehnike poslovnog komuniciranja te osnove
Komuniciranja na engleskome jeziku;
Primijeniti pravila primjerene poslovne komunikacije i poslovnog bontona;
Provesti mjere zaštite na radu i rada na siguran način i pružiti osnovnu prvu pomoć do dolaska stručne osobe.
Vrsta programa
Osposobljavanje.
Upisi u e radnu knjižicu
Da
Uvjeti za upis
Navršenih 18 godina, završena srednja škola, liječničko uvjerenje o zdravstvenoj spremnosti polaznika za obavljanje poslova u prijamnom odjelu i poznavanje engleskog jezika (najmanje razina B1).
Cijena
5.690,00 kn.
Potrebne isprave
Dokumenti potrebni za upis (uz predočenje originala):
preslika zadnje završene škole,
preslika domovnice,
preslika rodnog lista,
presliku liječničko uvjerenje o zdravstvenoj spremnosti polaznika za obavljanje poslova u prijamnom odjelu hotela,
presliku dokumenta o znanju engleskog jezika (najmanja razina B1) svjedodžbe srednje škola ili uvjerenja škole stranih jezika ili testiranje.