Osnove marketinga, osnove prodaje, Internet kao alat za marketing i prodaju, optimizacija i analiza sadržaja Internet stranica (SEO), Internet oglašavanja - Google AdWords i mjerenje i analiza uspješnosti - Google Analytics i zaštita na radu.
KOMPETENCIJE KOJE SE STJEČU ZAVRŠETKOM PROGRAMA:
Razlikovati marketinške metode i primijeniti prikladne alate za planiranu marketinšku kampanju putem Interneta;
Procijeniti potrebe potencijalne skupine kupaca na Internetu i tome prilagoditi vrsta oglašivačkih mreža;
Odabrati prikladnu vrstu komunikacije u poslovnom okruženju i komunicirati na primjeren način;
Primijeniti elemente kontekstualnog oglašavanja;
Koristiti se marketing elektroničkom poštom i odabranom društvenom mrežom za postizanje marketinških ciljeva putem Interneta;
Organizirati marketinške aktivnosti pomoću optimiziranih web tražilica (SEO i SEM);
Odabrati i koristiti alate za mjerenje i analizu uspješnosti;
Primijeniti mjere zaštite na radu, zaštite od požara i pružiti osnovnu prvu pomoć u slučaju nezgode, do dolaska stručne osobe.
Vrsta programa
Osposobljavanje.
Upisi u e radnu knjižicu
Da
Uvjeti za upis
Navršenih 18 godina, završenja srednja škola i poznavanje rada na računalima.
Cijena
6.990,00 kn.
Potrebne isprave
Dokumenti potrebni za upis (uz predočenje originala):