Internetski marketing i brendiranje | 9 CSVET - online nastava 📣 UPISI do 🎯 4. 3. 2026.

Osposobljavanje
Ekonomija, trgovina i poslovna administracija

O
Programu

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE (osposobljavanje, 9 CSVET bodova) - online nastava

UPISI - OTVORENI do popunjenja skupine, a najduže do 4. 3. 2026. do 12 sati.

POČETAK PROGRAMA: 🎯 6. 3. 2026.

ZAVRŠETAK PROGRAMA: do 15. 6. 2026.

Nastava se održava u skupini do 12 polaznika, ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom od 17 sati.

NAZIV MODULA - RAZINA / SKUPOVI ISHODA UČENJA (SIU)

MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ONLINE POSLOVANJU - razina 4

  • SIU 1: Internetska marketinška komunikacija (3 CSVET)

Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za osmišljavanje marketinške komunikacije u cilju povećanja vidljivosti poslovanja i povezivanja s korisnicima kroz digitalne kanale. Uz navedeno, polaznici će moći procijeniti važnost sadržajnog (content) marketinga u cilju usmjeravanja ciljnoj publici te influencer marketinga kao jednog od oblika oglašavanja u marketinškoj komunikaciji.

INTERNETSKA MARKETINŠKA KAMPANJA U SVRHU PROMOCIJE I BRENDIRANJA - razina 4

  • SIU 2: Brendiranje u online poslovanju (3 CSVET)
  • SIU 3: Internetska marketinška kampanja (3 CSVET)

Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom modula polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.

KOMPETENCIJE KOJE SE PROGRAMOM STJEČU:

  1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga;
  2. Odabirati pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi;
  3. Pripremati ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti;
  4. Izrađivati oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga;
  5. Pratiti učinak oglašavanja;
  6. Komunicirati s dobavljačima / kupcima u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera;
  7. Primjenjivati pravila poslovnog bontona u komunikaciji s poslovnim suradnicima;
  8. Stvarati uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge;
  9. Pisano i usmeno komunicirati sljedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji;
  10. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije;
  11. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija;
  12. Primjenjivati ergonomska načela u uredskom poslovanju.

Vrsta programa

Osposobljavanje

Upisi u e radnu knjižicu

Da

Uvjeti za upis

  • Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2*
  • Liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika

* Razina 4.2 je gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje, četverogodišnje i petogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje

📌 DODATNI UVJETI:

Polaznici koji se odluče upisati ovaj program trebaju imati barem minimalne osnovne digitalne vještine, jer u protivnom neće moći uspješno pratiti nastavu.

Osnovne digitalne vještine koje trebate imati su:

  1. Rad u operativnom sustavu (Windows ili macOS)
    - Pokretanje i zatvaranje aplikacija
    - Upravljanje datotekama i mapama (kopiranje, spremanje, brisanje)

  2. Korištenje interneta i web preglednika
    - Pretraživanje informacija putem Googlea ili drugih tražilica
    - Navigacija web stranicama i rad s više kartica

  3. Osnove rada s e-poštom
    - Slanje i primanje poruka
    - Dodavanje privitaka
    - Organizacija pristigle pošte

  4. Rad s dokumentima
    - Osnovno korištenje Worda, Excela ili Google Docs/Sheets
    - Pisanje, uređivanje i spremanje dokumenata

  5. Poznavanje društvenih mreža
    - Osnovno korištenje Facebooka, Instagrama, LinkedIna
    - Objavljivanje sadržaja, komentiranje i praćenje stranica

  6. Osnove digitalne komunikacije
    - Korištenje Zooma, Google Meeta ili sličnih alata za online nastavu
    - Uključivanje mikrofona i kamere, dijeljenje ekrana

📚 Dodatne preporuke - preporučuje se osnovno razumijevanje engleskog jezika, budući da većina alati i platforme za digitalni marketing koristi engleski jezik.

Cijena

337,00 €

HZZ VAUČER za obrazovanje pokriva iznos u cijelosti.

Ponudu za vaučer zatražite na upisni@pou.hr.

Za izdavanje ponude potrebni su nam vaši osobni podatci i to: ime i prezime, adresa s osobne iskaznice, poštanski broj i mjesto, vaš OIB, broj mobitela i e-mail.

* Pučko otvoreno učilište Zagreb zadržava pravo izmjene datuma početka i završetka nastave. U slučaju takve promjene, polaznici koji su već upisani te su od HZZ-a dobili vaučer i sklopili ugovor s početnim datumom obrazovanja, obvezni su kontaktirati svog savjetnika u HZZ-u i zatražiti Aneks ugovora s ažuriranim datumima početka i završetka programa.

Potrebne isprave

Dokumenti potrebni za upis (uz predočenje originala):

  • preslika javne isprave o završenoj zadnjoj cjelovitoj kvalifikaciji (završna svjedodžba srednje škole / diploma fakulteta),
  • liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika
  • preslika domovnice (ne starija od šest mjeseci od datuma izdavanja),
  • preslika rodnog lista (ne stariji od šest mjeseci od datuma izdavanja),
  • preslika osobne iskaznice,
  • HZZ ugovor o dodjeli vaučera za obrazovanja (ako plaćate putem vaučera),
  • upisnica u program obrazovanja,
  • ugovor o obrazovanju.

UPISI I INFORMACIJE u Upisnom uredu radnim danom od 8 do 17:30. 📞01 600 3000, 📞01 600 3001, 📩 upisni@pou.hr. 

Upisujemo samo one polaznike koji kod upisa imaju svu potrebnu dokumentaciju.

VODITELJICA PROGRAMA: 📩 tanja.kurilic@pou.hr | 📱 091 600 3074, 📞 600 3013.

Mogućnost plaćanja

  • HZZ VAUČEROM za obrazovanje,
  • karticama Maestro i Visa ZGB, ESB, PBZ  Premium VISA i DINERS, Maestro i VISA Privredne banke do 12 rata,
  • u cijelosti gotovinom ili debitnim karticama odmah kod upisa u program,
  • uplatom na žiro račun na temelju naloga za plaćanje.

Trajanje programa

225 sati

NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE:

  • redovitom nastavom, uz mogućnost izvođenja cijelog programa u online okruženju, u stvarnom vremenu.

Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 62 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 99 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa.

Učenje temeljeno na radu provodi se u specijaliziranim učionicama i/ili kod poslodavaca s kojim Ustanova ima sklopljeni ugovor o suradnji.

UVJETI STJECANJA PROGRAMA (ZAVRŠETAK PROGRAMA): 

  • Stečenih 9 CSVET.

  • Uspješna završna provjera stečenih znanja usmenim i/ili pisanim provjerama te vještina osmišljavanja marketinške komunikacije kao i vještina primjene alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje koje se provjeravaju projektnim i problemskim zadatcima, a temeljem unaprijed određenih kriterija vrednovanja postignuća

O završnoj provjeri vodi se zapisnik i provodi ju tročlano povjerenstvo. Svakom polazniku nakon uspješno završene završne provjere izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje.

Prijavi se!

Nazovite nas besplatno na

01 6003 000

ili pošaljite upit e-poštom na adresu

upisni@pou.hr

Moglo bi vas zanimati